X

Onze werkwijze


  • Inlevingsvermogen
  • Advies
  • Evaluatie
  • Iedere keer weer

Wanneer wij een project starten, starten we altijd met een uitvoerige intake. Bij u op locatie. Om nieuwe cliënten voor u te vinden, moeten we eerst meer over uw bedrijf weten. Wat? Hoe? Waarom? Weten wat uw bedrijf doet, wie de mensen zijn die er werken, wat de ‘unique selling points’ van het bedrijf zijn, wie uw cliënten zijn en op welke doelgroep u zich richt. kortom, wat is het DNA van uw bedrijf. Alleen dan kunnen we maximaal rendement voor u realiseren.

Dit kost tijd. Tijd die we terugverdienen door optimaal voorbereid met uw opdracht aan de slag te gaan. Onderdeel van de intake zijn: doel van het project, vaststellen verwachtingen en doelstellingen. Ziet u het als een uitgebreide kennismaking met uw onderneming.

Na de intake krijgt u van ons een advies. In dit advies staan onze aanbevelingen om tot een maximaal resultaat voor u te komen. Dit kan bijvoorbeeld een advies zijn over de website, de doelgroep of om leadgeneratoren in te schakelen.
Nadat we de doelstellingen hebben vastgesteld en ons advies hebben gegeven, gaan we naar de volgende stap. Hoe ziet de doelgroep eruit? Hoe gaan we deze prospects benaderen? Maar ook praktische zaken als de uur van project? Dit zijn enkele voorbeelden van zaken die wij vooraf met u vaststellen.

Onderdeel van het project zal veelal zijn dat we de prospects actief gaan benaderen. Via uw login op uw account kunt u altijd de voortgang volgen. Afspraken met prospects worden met u afgestemd, dan wel in uw agenda gezet.
De database met te benaderen prospects wordt door ons verrijkt en bijgehouden. De kracht van maximaal rendement bij het zoeken naar nieuwe cliënten, is het bijhouden van een database van uw doelgroep. Iemand die op dit moment geen cliënt bij uw wil zijn, kan het volgende jaar wel voor u kiezen. Wij houden dit bij voor u. Wij werken met agents die door de intake en verstrekte informatie weten hoe ze uw bedrijf moeten verkopen. Inlevingsvermogen is een vereiste waar onze agents op zijn geselecteerd. Gebleken is dat inlevingsvermogen in de potentiele cliënt van wezenlijk belang is om de prospect te verleiden cliënt bij u te worden.
Wij realiseren afspraken voor, bevestigen deze en communiceren de afspraken met u. Via uw inlog op uw database wordt u voortdurend op de hoogte gehouden van de voortgang en resultaten van uw campagne. Uw vaste contactpersoon is er voor u en helpt u de campagne tot een succes te brengen.

Na afloop van een project evalueren we de resultaten. Wat ging goed, wat kan beter? Op deze wijze kunnen we niet alleen de volgende keer nog betere resultaten halen, maar leren ook wij wat nog beter kan.

De resultaten van onze werkzaamheden voor u worden periodiek met u doorgenomen. Veel cliënten van ons kiezen er voor om structureel met ons samen te werken. Een teken voor ons dat onze clienten tevreden zijn. De kracht van herhaling leidt ook op langere termijn tot mooie resultaten.

 

Enkele referenties:

Begin 2018 heeft Alltaf mij benaderd, met het aanbod te helpen bij de groei van mijn kantoor. Een adviseur is op kantoor langs geweest. Het viel mij op dat uitgebreid de tijd werd genomen om mij en mijn bedrijf te leren kennen. Vervolgens hebben ze 500 potentiele cliënten gebeld. Hier zijn bijna 30 afspraken uit voortgekomen en al 7 nieuwe cliënten. Van een groot aantal uitstaande offertes weet ik op dit moment nog niet of men van het aanbod gebruik gaat maken, maar gezien de resultaten tot nu toe verwacht ik van wel

Administratie- en belastingadvieskantoor in de omgeving van Zwolle

Eind 2017 heb ik Alltaf benaderd voor het koud bellen van geselecteerde prospects. Het intakegesprek werd direct benut om door te vragen over mijn exacte propositie en de betekenis voor mijn prospects. Goede ondernemersvragen, op een vriendelijke manier gesteld. Vervolgens is Alltaf aan de slag gegaan. Er was telkens overleg over voortgang en opvolging. De samenwerking heeft mijn organisatie aardig wat tevreden nieuwe klanten opgeleverd. Een aanrader!

Accountantsportal BV - Mr. Roel Mariën

Ik heb een bestaand kantoor in de accountancy. Om verschillende redenen wil ik graag een ander kantoor overnemen, of liever nog, fuseren. Samen met Alltaf hebben we een bestand gemaakt met kantoren die aan de voorwaarden voldoen. Zo hebben we er voor gekozen om alleen kantoren in de directe omgeving van mijn kantoor te benaderen, en dan ook alleen eigenaren die ouder zijn dan 50 jaar. Alltaf heeft iets meer dan 50 kantoren benaderd. Dit heeft 3 interessante afspraken opgeleverd

Voor een opdrachtgever in de accountancy